Search

Summer In The City

Posted on Friday 17 July 2015

Photos: Jey Wild | Postproduction: Meri Wild

Jumpsuit | strój: She Inside
Hat | kapelusz: New Look 
Bag | torebka: New Look
Necklace| naszyjnik: Suda
Sunnies | okulary: Zero Uv
Heels | sandały: Deezee

Przeglądałam ostatnio swoje stare zdjęcia i strasznie zatęskniłam za rockowym stylem, który tak kiedyś uwielbiałam. Jeśli śledzicie mój blog od początku na pewno doskonale wiecie, że najbardziej lubię zmiany, a pozostawanie w jednym określonym schemacie zanudziłoby mnie na śmierć ;) Dlatego dzisiaj robimy małą odskocznię od stylu #barbie, który zdominował w ostatnim czasie blog! A w zestawie nareszcie moje nowe szpilki Deezee, prosty czarny kombinezon ze strony sheinside.com i nowa perełka wśród dodatków - naszyjnik z serii Love Me zaprojektowany przez Mateusza Sudę (uwielbiam!). Na stronie Altra Dea możecie obejrzeć również inne ciekawe kolekcje, polecam :) Mam nadzieję, że rockowa Meri się Wam podoba, życzę gorącego weekendu i zapraszam na nowy post już wkrótce!


« Newer Post Older Post »

50 comments

  1. Fajna odskocznia od barbie ;)
    Meri, ile Ty masz wzrostu?:P

    ReplyDelete
    Replies
    1. 173 cm :) + zwykle ok. 10 cm szpilki ;)

      Delete
  2. Rewelacyjna stylówka i zjawiskowy makijaż!! :)

    ReplyDelete
  3. bardzo podobasz mi się w takiej wersji - zaglądam tu od dawna i doskonale pamiętam rockowe stylizacje :"))
    a buty boskie
    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion
    :)




    ReplyDelete
  4. piękna stylizacja <3 wszystko mi się podoba :)

    ReplyDelete
  5. Super butyy, zresztą jak wszystko tutaj :)

    ReplyDelete
  6. wspaniale! buty są świetne, jak całość!

    http://fashionelja.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. You look as flawless as everr, I am SO obsessed with those shoes!

    Shot From The Street | Fashion Blog

    ReplyDelete
  8. Lubię Cię w kolorach, ale do tego loooku nie mogę się przyczepić. SUPER !

    www.xagathelle.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Piękna!

    www.delavie-paula.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Ale super! :D Rockowy styl kocham najbardziej na świecie i mocno ubolewam nad tym, że z miesiąca na miesiąc coraz mniej go na blogach... A Ty w takim wydaniu prezentujesz się zjawiskowo - choć z drugiej strony w stylu barbie też! :)

    ReplyDelete
  11. Do twarzy Ci w kapeluszu ;]

    ReplyDelete
  12. wyglądasz tak jakoś inaczej na buzi czy mi się wydaje? :o
    stylizacja wręcz idealna, kocham Twoje nogi!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kochana wyglądam inaczej na buzi przez aparat na zębach.. :) Niebawem post na ten temat ;)

      Delete
  13. Nice post!!!
    You are amazing.

    Kisses from Spain.

    http://www.memoriesapril.com

    ReplyDelete
  14. wow !!! światowy poziom pod każdym względem !!! nie możemy oderwać wzroku <3 ostatnie zdjęcie jest mega !!! buziaki :***

    ReplyDelete
  15. Uwielbiam tego typu styl ! Cudowne szpilki :D
    Pozdrawiam

    ReplyDelete
  16. Crushing over this outfit, also love the heels <3

    Jenny | Krystel Couture

    ReplyDelete
  17. Oh my... you are just stunning :) Everything about this outfit is perfect, especially the fringed heels

    Rachel xx
    http://www.thedailyluxe.net

    ReplyDelete
  18. wow, pięknie wyglądasz! super zdjęcia:)

    ReplyDelete
  19. ... I kopara mi opadła. Dawno nie widziałam tak dobrej stylizacji, tak dobrych zdjęć i takiej pięknej modelki!
    Pozdrawiam ;-)

    ReplyDelete
  20. Super wyglądasz w takiej stylizacji:)

    ReplyDelete
  21. You look fantastic! I always enjoy your looks and you style. The shirt and the sandals are amazing <3

    Trend-Mae

    ReplyDelete
  22. Great outfit! Lovely look! :)

    ReplyDelete
  23. no co ja mogę dodać..na pewno nic ująć;-) perfecto

    ReplyDelete
  24. W każdym wcieleniu Ci Świetnie, tak jest i tym razem! Buziaki! :)

    ReplyDelete
  25. super zestaw i zdjęcia <3 Pozdrawiam ;)

    ReplyDelete
  26. bardzo przyjemnie patrzy się na Twoje stylizacje.

    ReplyDelete
  27. Jestem absolutnie zachwycona Twoim blogiem ♥ styl godny podziwu i nasladowania !!! Podoba mi się i różnorodność jak i Twoja kreatywnosc! Bardzo wyróżniasz się moja droga !!! Przepiękna rockowa styllizacja - sama takie kocham!!! Cudnie wyglądasz w tym kombinezonie - te Twoje nogi !!!! Fajnie wszystko dopasowałas włącznie z butami ♥ Kapelusz jest idealnym dopełnieniem do całości !!!

    Pozdrawiam :)
    http://missmoonlight-pl.blogspot.com

    ReplyDelete
  28. jakie piękne, długie nogi!
    jesteś moją motywacją, bez wątpienia!

    ReplyDelete
  29. można wiedzieć jakim sprzętem robione są zdjecia z tego posta? :)

    ReplyDelete
  30. Zdjęcia robimy obecnie Canonem 6D
    Tą sesję z obiektywem obiektywem 135 mm

    ReplyDelete
    Replies
    1. bardzo dziękuję za odpowiedź! zdjęcia mnie zachwyciły :)

      Delete
  31. Dziękuję za wszystkie wpisy i miłe słowa! :)
    Ostatnio ktoś pytał, czy czytam komentarze na blogu - oczywiście, że czytam i zawsze bardzo mnie cieszą !! <3

    ReplyDelete
  32. bardzo ładnie Ci w tak lekko falowanych włosach. Ślicznie :)

    ReplyDelete
  33. A skąd jest ta piękna koszula w kratę?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Koszula jest z New Yorkera, ale kupiłam ją jesienią.

      Delete
  34. gorgeous outfit!!! shoes!!!!! xoxo <3

    ReplyDelete