Search

Instapiracje: Orska

Posted on Saturday 30 May 2015
źródło: orska.pl

Przygotowałam dziś dla Was dawkę biżuteryjnych inspiracji od projektantki, której unikatowe kolekcje osobiście cenię i podziwiam. Anna Orska tworzy dla takich marek jak W.Kruk, Deni Cler czy Swarovski Elements, a także pod autorską marką Orska. Powyżej możecie zobaczyć moje ulubione projekty z takich serii jak: Apis, która została zainspirowana plastrami miodu, Pills z minimalistycznymi zawieszkami, Machiny, Dukaty i Extreme Sport, z którą będziecie mogli zobaczyć zdjęcia w kolejnej stylizacji z Paryża :) Każda z kolekcji jest niepowtarzalna i ma w sobie coś niezwykłego! Gdy byłam pierwszy raz w małym butiku projektantki we Wrocławiu zachwyciły mnie naszyjniki - machiny, z elementami ze starych zegarków! Taki naszyjnik można zamówić nawet w wersji spersonalizowanej, np. z wyjątkową dla nas datą :)  Zachęcam Was do obejrzenia pozostałych serii na stronie orska.pl - znajdziecie tam mnóstwo pięknych projektów, które mogą okazać się idealnym pomysłem na prezent!
« Newer Post Older Post »

14 comments

  1. Nie znałam tej projektantki ale biżuteria jest naprawdę interesująca:)

    ReplyDelete
  2. wszystko jest po prostu cudowna! <3

    ReplyDelete
  3. pierwszy raz słyszę o tej marce, ale biżuterie robią na prawdę piękną :)

    ReplyDelete
  4. są wspaniałe, niepowtarzalne! :)

    http://fashionelja.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Pszczolki ogladam co dzien na wystawie sklepu ktory mijam po drodze do domu. Sa urocze!

    ReplyDelete
  6. Pszczolki ogladam co dzien na wystawie sklepu ktory mijam po drodze do domu. Sa urocze!

    ReplyDelete
  7. Very nice accessories, I love them...
    http://sepatuholig.blogspot.com
    instagram.com/grace_njio

    ReplyDelete
  8. These are some really unique pieces, love the dainty neclace and bacelete! The honeycomb pieces are also very cool.

    xo,
    Tania
    http://inspiremyfancy.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. cudowna biżuteria ♥

    I zapraszam Cię na giveaway, wygrywają aż 3 osoby ;)
    HELLO-WONDERFUL - klik

    ReplyDelete
  10. Najbardziej lubię kolekcję Pills, może namówię kogoś na prezent na urodziny :D

    ReplyDelete
  11. Skradła moje serce. Niebanalne i eleganckie - na pewno zgarnę coś dla siebie :)

    ReplyDelete